Elizówka. Samochody dostawcze na giełdzie
            
				W ostatnią niedzielę na placach podlubelskiej giełdy najwięcej było VW T4. Większość niemieckich dostawczaków miała przeszklone nadwozie i dwa rzędy siedzeń w kabinie oraz popularny turbodoładowany silnik 1.9 pod maską. Stan blacharki w prezentowanych autach ocenić można jako dobry. Ceny aut przyzwoite.
W ostatnią niedzielę na placach podlubelskiej giełdy najwięcej było VW T4. Większość niemieckich dostawczaków miała przeszklone nadwozie i dwa rzędy siedzeń w kabinie oraz popularny turbodoładowany silnik 1.9 pod maską. Stan blacharki w prezentowanych autach ocenić można jako dobry. Ceny aut również przyzwoite, ale sprzedający wciąż narzekają na brak zdecydowanych klientów.
  
    
    
    
      | Mitsubishi L300 2.5 D | 
      1993 / 141 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1995 / 198 | 
      furgon | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 D | 
      1996 / 143 | 
      furgon | 
      6,6 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1996 / 220 | 
      furgon | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.9 D | 
      1999 / 254 | 
      kombi | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 96 | 
      kombi | 
      8,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 200 | 
      furgon | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 
      2001 / 175 | 
      furgon | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      2003 / 100 | 
      furgon | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T5 1.9 TDI | 
      2004 / 67 | 
      furgon | 
      47,0 tys. zł |