Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę brakowało tu osobowych busów. Spory był natomiast wybór części i akcesoriów do przeróbek dostawczaków z blaszanymi budami na auta do przewozu osób. Szyby, elementy tapicerki i komplety siedzeń oferowało kilkunastu handlarzy używanymi częściami do aut użytkowych. Niezbędne do przeróbki najpopularniejszych blaszaków na busy potrójne fotele kosztowały średnio 600-850 zł.
W niedzielę brakowało tu osobowych busów. Spory był natomiast wybór części i akcesoriów do przeróbek dostawczaków z blaszanymi budami na auta do przewozu osób. Szyby, elementy tapicerki i komplety siedzeń oferowało kilkunastu handlarzy używanymi częściami do aut użytkowych. Niezbędne do przeróbki najpopularniejszych blaszaków na busy potrójne fotele kosztowały średnio 600-850 zł, komplet tzw. boczków drzwi i błotników na tył nadwozia ok. 500-600 zł, a pojedyncza szyba boczna 200-400 zł.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1994 / 270 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1996 / 342 | 
      furgon | 
      13,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1996 / 347 | 
      furgon | 
      21,8 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 1.9 TD | 
      2000 / 239 | 
      furgon | 
      16,1 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      2000 / 221 | 
      furgon | 
      19,3 tys. zł | 
    
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 
      2000 / 218 | 
      furgon | 
      32,7 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 277 | 
      furgon | 
      37,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 
      2002 / 231 | 
      furgon | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2003 / 156 | 
      furgon | 
      39,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.3 TD | 
      2006 / 127 | 
      furgon | 
      57,1 tys. zł |