Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę obrodziło tu młodymi dostawczakami. Sporo było zwłaszcza kombivanów z zaledwie dwu-, trzyletnim życiorysem. Niektóre jeszcze na gwarancji. Oglądającym podobało się kilka Peugeotów Partnerów.
Np. trzylatek z silnikiem 2-litrowym, kupiony u polskiego dilera kosztował 21,7 tys. zł. Mankament - ubogie wyposażenie. 
W niedzielę obrodziło tu młodymi dostawczakami. Sporo było zwłaszcza kombivanów z zaledwie dwu-, trzyletnim życiorysem. Niektóre jeszcze na gwarancji. Oglądającym podobało się kilka Peugeotów Partnerów.
Np. trzylatek z silnikiem 2-litrowym, kupiony u polskiego dilera kosztował 21,7 tys. zł. Mankament - ubogie wyposażenie. Nieco ponad 29 tys. zł chciał sprzedający świetnie wyposażonego (m.in. klimatyzacja, cztery poduszki, alufelgi) 2-letniego Partnera z 1,6-litrowym ropniakiem. To auto pochodziło z prywatnego importu.
  
    
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2003 / 133 | 
      furgon | 
      20,9 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 
      2003 / 130 | 
      furgon | 
      23,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2003 / 127 | 
      furgon | 
      23,8 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2004 / 120 | 
      furgon | 
      21,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2004 / 80 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł | 
    
    
      | VW Caddy 2.0 SDI | 
      2004 / 170 | 
      furgon | 
      28,9 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 
      2004 / 112 | 
      furgon | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B | 
      2005 / 45 | 
      furgon | 
      25,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.6 HDI | 
      2005 / 67 | 
      furgon | 
      29,1 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.6 HDI | 
      2006 / 30 | 
      furgon | 
      31,8 tys. zł |