Z giełdy. Słomczyn
            
				Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł.
Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł. Nie brakowało też używanych zimówek do dostawczaków. Zapłacić trzeba było, w zależności od stanu, 100-150 zł za sztukę.
  
    
    
    
      | Scania 113M 11.0 TD | 
      1993 / 1.120 | 
      ciągnik | 
      37,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 TD | 
      1996 / 490 | 
      skrzynia | 
      37,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 265 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FH12 12.1 TD | 
      1997 / 1.000 | 
      ciągnik | 
      79,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TDI | 
      1998 / 158 | 
      furgon | 
      19,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.5 TDI | 
      1998 / 211 | 
      furgon | 
      34,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Premium 9.8 TD | 
      1999 / 830 | 
      ciągnik | 
      62,0 tys. zł | 
    
    
      | Scania 144L 14.0 TD | 
      2000 / 800 | 
      ciągnik | 
      130,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2002 / 140 | 
      kombi | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.0 JTD | 
      2003 / 120 | 
      furgon | 
      33,0 tys. zł |